Terveitä ja kestäviä tietotekniikka­palveluita, asiakastyytyväisyys edellä

Medbit Oy korostaa kaikessa tekemisessään asiakasnäkökulmaa ja palvelutarjonnan laadukkuutta – tinkimätön tavoitteemme on tehdä loppukäyttäjä mahdollisimman tyytyväiseksi.

Medbit Oy:n tietotekniikkapalvelut koostuvat käyttäjille tarjottavista perustietotekniikan palveluista, kuten laitepalveluista, pilvipalveluista, tietoliikennepalveluista sekä tukipalveluista. Palveluperheemme käsittää Service deskin, etä- ja lähituen, päätelaitepalvelut, konesalipalvelut (fyysiset laitteet, virtuaaliratkaisut, tallennus ja varmistus, vikasietoiset konesalit) ja tietoliikennepalvelut. Palvelukokonaisuutemme on suunniteltu terveitä ja kestäviä ratkaisuja silmällä pitäen.

Vikasietoisilla ratkaisuilla katkeamatonta ja häiriötöntä palvelua

Ympäristömme on rakennettu tukemaan korkeaa käytettävyyttä vaativia ratkaisuja, joita tarjoamme keskitetyistä konesaleistamme käyttäjän näppäimistölle asti. Varsinais-Suomen, Satakunnan ja Vaasan alueella sijaitsevien korkealuokkaisten konesaliemme tekniikka on varmennettu vikasietoisilla ratkaisuilla toimintahäiriöiden varalta. Tilat on varustettu automaattisella sammutus- ja jäähdytysjärjestelmällä, joiden sähkönsyöttö varmistetaan kattavilla diesel-generaattoreilla sekä UPS-järjestelmällä. Edellytämme laitteistoltamme häiriötöntä ja katkeamatonta toimintaa. Näin voit luottaa palvelumme ehdottomaan luotettavuuteen ja jatkuvuuteen.

Katsomme tulevaisuuteen ja pyrimme näkemään asiakkaan tämänhetkisten tietoteknisten tarpeiden yli. Seuraamme jatkuvasti kehittyvää teknologiaa ja otamme käyttöömme parhaaksi tunnistetut ratkaisut. Uudistamme palveluitamme ja tekniikkaamme näiden ratkaisujen pohjalta.

Yli 110 ICT-ammattilaista vastuussa korkeasta laadusta

Osastomme yli 110 kokenutta ICT-asiantuntijaa vastaavat yli 1300 palvelimen, tallennusjärjestelmien ja konesalitietoliikenteen ylläpidosta sekä niiden varusohjelmistojen hankinnasta ja asentamisesta.

Tukipalvelumme käsittelee vuositasolla yli 100 000 palvelupyyntöä.

Palvelujamme käytetään yli 250 asiakastoimipisteessä, joissa ylläpidämme tietoliikenneyhteyksiä, yli 2000 tietoliikenteen aktiivilaitetta ja 15 000 päätelaitetta.

Automaattinen valvontajärjestelmämme valvoo palvelin-, tallennus- ja tietoliikennelaitteiden toimivuutta ja välittää hälytykset poikkeustilanteista proaktiivisesti asiantuntijoillemme korkean käytettävyyden takaamiseksi.

Tietojärjestelmien keskittäminen ylläpitämiemme modernien ja tehokkaiden konesalien laiteympäristöön on kustannustehokasta ja toimintavarmaa.

Asiakaspalvelustamme tukea IT-järjestelmien päivittäiseen käyttöön

Asiakaspalvelumme vastaa yhteydenottoihin arkisin kello 7.00–17.00. Annamme myös koulutusta uusien sovellusten käyttöön ja laadimme ohjeistoja.

Asiakaspalvelumme tarjoaa käyttäjätukea, käyttäjäohjeita, terveydenhuollon varmennekorttien rekisteröintipalvelua ja VRK-korttien rekisteröintipisteiden ajanvarauspalvelua. VRK-korttien rekisteröintipisteiden ajanvarauspalvelua käyttämällä voit varata ajan Väestörekisterikeskuksen (VRK) rekisteröintipisteisiin VRK:n varmennekortin tai PUK-avaustunnusluvun saamiseksi.

Ota yhteyttä ja anna meidän kertoa lisää tietotekniikkapalveluistamme!


LIIKETOIMINTAJOHTAJAOlli Toivonen
olli.toivonen@medbit.fi
puh. 050 572 6860